måndag, augusti 08, 2011

2011-08-08

Godkväll! Ska snart lägga oss här hemma men tänkte visa lite bilder först.. 

Idag har vi varit i Falun och gått runt lite, handlat på Citygross också. Vi har klarat ut Super Mario bros på Nintendo Wii och ätit världens godaste köttfärsås jag gjort. Jag mår jättekonstigt idag, som om jag inte tagit någon tablett, undra vad det är? Hittils har jag mått jättebra och nu börjar jag känna mig konstig igen.. Hoppas det går över, Någon som vet om man ska öka dosen med Citalopram ? Tog 1/2 tablett första veckan och nu 2 veckor efter har jag tagit 1 tablett. Sen så är det 1 hel vecka kvar innan jag ska in på röntgen för min bihåleinflammation, tror jag blir galen på denna förkylning, luktar var i näsan och har så ont i huvudet, munnen och kan knappt sova av hostan. 3 månader är låååång tid. 

Nu ska jag lägga mig, i morgon väntar en del saker att göra. Vill gå ut och gå också men får ej anstränga mig förns jag blir frisk, jag var ut och gick en vända i förrgår och då svällde min tunga upp så kunde knappt andas och jag nästan fick panik. haha! Aja, godnatt på er.. 

 Alice & Jag.. 
 Jag & Peavey
 Älsklingen & Jag
 Peavey & Joakim, mina sötnötar
 Pussar minstingen i familjen.. 
Joakim så sexig med snusen i, haha.. 

Inga kommentarer: