torsdag, augusti 11, 2011

2011-08-11

Hej! Om 11 dagar börjar jag skolan. Jag längtar jättemycket dit så man får en dygnsrytm på vardagen och sen kommer det kännas bra att ha något att göra varje dag, kommer nog se fram mer mot lediga helger med älsklingen. Konstigt att gå upp 07:00 varje dag för att åka till "plugget", haha. Men man vänjer sig fort, roligt att träffa nya människor också. 

Dom senaste dagarna jag det inte hänt så jättemycket, varit ute med katterna i koppel idag iallafall och det uppskattade dom små liven, tugga lite gräs. Sen igår storstädade vi lägenheten och vi har haft riktigt myskvällar med film och popcorn. Lär passa på med vardagslyx nu innan ledigheten förvandlas till arbete, och vid detta fall skolarbeten. 

Nu ska jag gå och göra persikopaj och sen börja med middag som blir pasta med kycklingbitar i sweet and sour sås. 

Joakim, Peavey & jag. 

Inga kommentarer: