lördag, augusti 06, 2011

2011-08-06

Hej! Igår efter 30 minuters sömn gick vi upp 05:00 för att åka till Kapellskär för att ta båten och bilen med oss över till Åland. Väl i Åland gick vi runt på stan, jag köpte lite saker på Kappahl, smycken på Ele & Kele där vi även bjöd Italienarna på Limoncello vi köpte på båten. (Dom som jobbar på Ele & Kele har blivit så förtjust i oss, varit där 5 gånger om året och jag har handlat piercingsmycken m.m och nu när dom träffat Joakim som är Italiensk så började dom prata om Limoncello sist vi var där så vi sa att vi ska bjuda dom nästa gång vi kommer dit, så vi gjorde det). 

Vi åkte runt i Mariehamn till mina favoritbutiker Kantarellen och Sparhallen, handla en massa finska matvaror. ÄLSKAR allt där.. Köpte lite fina skålar och saker till hemmet också. Kom iallafall hem runt 12 inatt. Så idag har vi bara tagit det lugnt hittils, myst med katterna och så. 

Ikväll blir det myskväll, filmer och Taffel chips och dipp vi köpte igår i Åland, även äkta JAFFA läsk, så goooott. Vi ville gotta till rejält ikväll, så hoppas faktiskt på halvdåligt väder, men är sol ute nu iallafall. 
Tog inte kort igår för jag hade min Iphone av i Åland. 

Me and my love.. 

Inga kommentarer: