onsdag, augusti 03, 2011

2011-08-03

Godkväll! I morse vaknade jag jättetidigt, så har blivit en hel del gjort här hemma idag. Storstädat lägenheten medans älsklingen pluggat inför tentor och sen kom syrran hit en vända, vi åkte med henne ner till mamma och pappa där vi fikade. Sen hjälpte vi pappa med lite saker och jag ringde lite samtal. På vägen hem handlade vi lite smått och sen gjorde jag kyckling i sweet and sour ananas och pasta till. Sen har jag plockat och donat inför tvättdag som jag ska ha i morgon, tog mig en lååååååång dusch och nu spelar vi Super Mario bros på Nintendo wii. 

I morgon ska jag upp i tid och börja tvätta, sen ska jag åka ner till föräldrarna för jag ska klippa och färga mammas hår. Egentligen skulle jag och älsklingen åka med mamma och pappa upp till Leksand och åka en båt-tripp i siljan med Gustav Vasa (båtens namn), men vi avbokade det och sticker till Åland under helgen istället, myyyyycket bättre. Lär också försöka ta det lugnt då jag har svår bihåleinflammation och ska opereras, får inte anstränga mig och jag är så sugen på att gymma eller gå ut och gå en långpromenad, men det får vänta. 

Nu ska vi fortsätta spela här hemma och lägga oss i tid då det är en dag i morgon också. 

Joakim & Sandra, äkta kärlek.. 

Inga kommentarer: