fredag, augusti 12, 2011

2011-08-12

Hej! Fredag idag och tiden bara rinner iväg. Idag har det inte hänt så jättemycket, hittils. Har en fläskfilé i ugnen nu som är marinerad och fylld med paprik, lök och äpple, till det blir det klyftpotatis och grekisk sallad. Har även bakat persikopaj och till det blir det vaniljglass. 

Som ni vet har jag världens tjockaste och lockigaste hår, dock blivit tunnare det senaste året då det hänt så mycket så har tappat jättemycket. Och hittils har jag inte varit nöjd med något shampoo alls , men  nu har jag hittat ett jättebra jag köpt på apoteket, ska visa er någon dag och gud vilken skillnad. mitt hår går att borsta hur lätt som helst och är silkeslent och glansigt, blir inte flottigt heller på en gång. Mer om det någon annan dag.

Nu ska jag fixa det sista i köket inför maten och sen ska vi jag och Joakim ner till mamma och pappa för att se på stadskampen på tvn, riktigt bra tycker jag. Ha en bra fredagskväll allesammans. 


Inga kommentarer: