tisdag, augusti 16, 2011

2011-08-16

Hej! Idag har jag varit iväg på lite möten, gick bra. När jag kom hem tog jag det lugnt ett tag innan jag åkte iväg och hämtade Joakim som kom med bussen och vi var iväg på affären en sväng. Kom hem och började storstäda, han diskade och jag har dammtorkat, bytt alla dukar/handdukar m.m, dammsugit och torkat golven och nu håller jag på med första tvätten som är igång här hemma. Ska snart börja bygga ihop våran ny möbel till sovrummet jag köpte igår på Ikea, sen ska vi köpa en diskmaskin, kommer bli så otroligt skönt att slippa diska hela tiden, kastruller och sånt diskar man ju för hand men det gör inget så länge man slipper bestick , glas och tallrikar. 

Nu ska vi börja bygga här snart, behöver också skruva upp lite saker på väggarna men det får vi göra någon annan dag i veckan. Tänkte höra mer er om någon har nå tips på bröd man kan baka? 

Jag idag, min nya klänningtunikaskjorta köpte jag igår i Gävle. 

2 kommentarer:

JoJo sa...

tekakor! :) det är ju supergott med nybakta såna! :)

JoJo sa...

sv; aj okej, synd att dom blir torra när man tar upp dom efter att dom har varit infrysta. :/

men hoppas du hittar nåt gott recept! :)