måndag, augusti 15, 2011

2011-08-15

Godkväll! Idag har jag varit i Gävle på sjukhuset för att röntga huvudet då dom ska in och göra ett ingrepp för jag har ju haft bihåleinflammation i 4 månader. Efter röntgen åkte jag, mamma och pappa ner till stan i Gävle så jag hittade en skitsnygg tröja och sen drack jag en jättegod smoothie. Vart en vända förbi Valbo och ikea på vägen hem, köpte en tvbänk till sovrummet som vi ska ha tvn på, massa lådor, krukor, kuddar, saker till köket och massa mer. Sen blev det Sandviken en vända in på Willys för att handla mat.

Väl hemma gjorde jag tacos åt mig och hjärtat , plockade upp allting och nu ser vi på film. Den heter He´s just not that into you.  Bästa filmen jag sett på mycket länge, ett riktigt bra tips till er som vill se kärlek och komedi. 

Sen blir det sängen som kallar, ska upp i tid i morgon för jag har både psykologtid, möte och sen ska det byggas ihop lite saker här hemma och borras upp tavlor och hyllor på väggarna. GODNATT!

I love my little family. 
Joakim, Alice och Peavey.. 

Inga kommentarer: