fredag, augusti 19, 2011

2011-08-19

Hej! Idag är det 3 dagar kvar innan skolan börjar, kommer nog bli lite nervös på Söndag men ser fram emot det jättemycket. Kommer bara vara konstigt i början att ha något att göra varje dag men tror att man kommer in i det fort. 

Igår åkte jag och Malin till Sandviken och kikade runt, sen drog vi vidare till Valbo och kollade, köpte 2 linnen, en kofta, en tröja och leggings. Sen var vi in på Ikea så jag köpte mer lådor, en hylla, ramar, ljus och lite småsaker till hemmet. Snart är allt klart här hemma. Några hyllor ska skruvas upp på väggen, och väntar på kort som jag skickat efter som jag ska rama in. Sen ska jag sätta klisterlappar på kaklet i köket, tråkigt med vita. Skulle helst vilja tapetsera om, men hyr lägenheten och vet ej hur länge vi blir kvar här i Hofors.

Iallafall så åkte Jocke till Stockholm igår, så han kommer hem ikväll.Ganska sent men då ska jag förebereda Ost, kex, vindruvor, räkor och vin. Då blir det mys och film! Som jag saknar min gulleunge när han är borta. 

Nu ska jag njuta av den sista lediga helgen på 3 år, då skolan börjar sen. Hörs när vi hörs!! 


Inga kommentarer: