onsdag, juli 27, 2011

2011-07-26

Godkväll! 


Tänkte bara skriva lite innan jag ska duscha och lägga mig. Igår var vi i Åland hela dagen, köpte hem lite vin och sånt. Nu idag har vi tvättat massa, fixat mamma och pappas Internet och gjort en massa ärenden. Gjort pastacarbonara nu på kvällen och nu kollar vi på tv, Johannes ligger och snarkar som fan i soffan, ska väl väcka han snart så han får bädda åt sig..


I morgon åker jag och min älskling ner till Stockholm för att gå på min bästa kompis bröllop som är på Lördag, som jag längtat till dom här dagarna. Ska bli så roligt och få träffa Jenni, Christian och deras underbara , söta döttrar. Jag är så glad för min väns skull som har fått det så bra och att hon är lycklig gör mig så lycklig.

Blir uppehåll i bloggen några dagar nu men lovar er massa bilder när jag kommer hem! Ha det bra så länge, nu ska jag njuta av denna lilla semester ner till Stockholm. 

Inga kommentarer: