söndag, juli 24, 2011

SOMMAREN 2011

Hej! Denna sommar har flugit förbi, snart är det Augusti och då börjar jag plugga, ska bli riktigt roligt och få träffa massa nya människor och framförallt få en dagsrutin. 

Jag har iallafall haft världens bästa halvår nu, har spenderat denna tid med den killen jag älskar utav hela mit hjärta. Min fina Joakim, så kär har jag aldrig varit och vi har varit sambos nu i 5 månader redan. Men sommaren är inte slut än, i övermorgon ska vi åka till Åland och på Torsdag åker vi till Stockholm för på Lördag gifter sig min bästa kompis. När vi kommer hem från Stockholm är vi hemma några dagar innan vi ska ta med oss bilen över till Åland och åka runt inne i Mariehamn sen ska vi till Ullared i mitten av augusti innan skolstart. Jag bara älskar mitt liv just nu.. 

Jag och min fina sambo Joakim!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tydligen platsar inte alla i ditt fina liv, väldigt trevligt att du svarar på alla sms, eller inte.