söndag, juli 03, 2011

2011-07-02

Godkväll! Riktigt sen update nu, idag har vi tagit det lugnt här hemma för både jag och Joakim har känt hos hängiga, huvudvärk och ont i hela kroppen. Slänge ihop en seg kladdkaka och åkte ner till mamma och pappa, så vi fikade där sen åkte vi hem och åt sallad. 

Ska snart se filmen Valentines day, från 2010. Sett att den går på TV nästan varje dag så idag ska jag se den, det är massa bra skådespelare med så den är nog sevärd. 

Ska tända lite smålampor nu för det är snart mörkt ute, sen poppa popcorn, ett måste till film oh jaa. Ska börja blogga lite mer, har mycket funderingar över vad jag ska börja ta upp i min blogg som kan hjälpa främst mig själv och sen många av er andra där ute som läser också. 

Nu lär jag ge katterna mat, våran minsting Peavey är riktigt jobbig för tillfället. Han klättrar överallt och skriker rakt ut om man lämnar honom i ett rum. Lika om han vill komma upp till famnen som han vill vara i hela tiden skriker han tills man tar upp honom, han är så go. 


Inga kommentarer: