måndag, juli 04, 2011

2011-07-04

Godkväll! Imorse när jag vaknade mådde jag inge bra alls så ringde Hälsocentralen och dom ska ju som alltid ringa upp vilket dom inte gjorde. Mamma ringde och när dom väl ringde upp hade jag nästan svimmat 1000 gånger och mitt huvud kändes som om det skulle lägga av helt, som om jag skulle bli hjärndöd. Fick akut tid hos psykologen och sen hos en läkare, han kollade blodtryck, fick ta blodprov m.m sen vart jag skickad till apoteket så i morgon ska jag börja med nya antideppresiva, får se om dom här hjälper. ÄR riktigt orolig för jag vill verkligen inte att det ska bli som sist, dock har jag fått starka lugnande tabletter att äta till första veckan då allt kan försämras. Hoppas detta funkar, för jag orkar inte må såhär mer. Har sån sprängande huvudvärk, mest på höger sida och hela mitt hägra öga hängde idag för jag hade så ont. Sen yrsel dygnet runt är hemskt. 

Det jag mår mest dåligt över är att jag skulle följa med Joakim till Söderhamn i veckan till hans familj men det går inte. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom när jag ligger hemma och ska börja medicineras, usch vad jag grämjer mig. Men har försökt så länge nu att bara klara mig på atarax tabletter (lugnande vid behov) och det har funkat men nu har det gått så långt att detta lär göras. Jag som ska börja plugga i höst, gå på min bästa  väns bröllop i slutet av Juli, MÅÅÅÅSTE BLIIII BRAAAA NUUUU!!!

Nu ska vi slå igång en film, ta några alvedon och ÖNSKA att det hjälper mot den konstanta huvudvärken, hörs när vi hörs! Ska bli frisk nu, önska mig lycka till..


1 kommentar:

Jenni sa...

Det kommer gå bra gumman. Det blir nog inte bättre av att du sitter och oroar dig över medicinen. Sitt inte och tänk så mycket negativt, tänk att det kommer gå bra. För det tror jag att det kommer göra.