söndag, juli 17, 2011

2011-07-17

Då var man 22 år då, hade en riktigt bra födelsedag. Kom massa folk och firade mig, fick en cykel, skinnjacka, äkta conversskor, ljushållare med ljus, Smyckes-skrin i form av hjärtan med fina texter på, böcker och sånna snygga svarta hinkar det står typ Tvättmedel på m.m, snyggt att ha på tvättmaskinen. Är jättenöjd iallafall, åt världens godaste blåbärstårta också, mumsigt. 

På kvällen spelade jag, älsklingen och Johannes Supermario på nintendo Wii, så jäkla roligt. Sen när Johannes skulle sova (han bor hos oss  nu när han jobbar i Hofors) så drog jag och älsklingen ut och gick på crusingen som var i Hofors, träffa lite folk sen drog vi till Falun till donken innan vi drog hem till 2 tiden. 

Och IDAG har vi städat här hemma, stackaren Peavey (våran minsta katt) blör när han bajsar, ringt veterinären men dom säger att vi ska avvakta, så får hålla koll på vad han äter m.m Nu ska vi handla lite gotta för ikväll blir det god mat när J kommer hem hit, då ska vi göra potatisgratäng med kassler med ost och ananas i ugnen. Sen blir det filmkväll, skööönt för jag är jätteförkyld och hängig. Andra dagen jag äter 1 hel tablett antideppresiva nu också, funkar bra. På Tisdag har jag ätit det i 2 veckor, nöjd att jag mår bättre nu. 

Ha en bra Söndag så hörs vi kanske senare!

 Min snygga sambo..
Och 22 åringen :)

Inga kommentarer: