torsdag, juli 21, 2011

2011-07-20

Hej! Har inte uppdaterat på några dagar, nu idag har jag och Joakim varit hos mina föräldrar. Jag har varit ute och gått en lååång promenad med mamma. Sen har vi tagit isär Joakims databord och tagit med hem hit. Så nu har vi möblerat om i vardagsrummet och i sovrummet, dock lite tavlor som ska borrras upp på nya ställen, det får fixas när vi lånat borr.

Nu har jag röjjt undan allt så nu ska jag diska och börja med maten tills Johannes kommer hem, ska göra kyckling, ris och currysås. Kommer lite kassa bilder tagna med iphone.. Kommer bättre med digitalkamera när vi är helt klar här framöver. 

 Älsklingens datahörna, 2 dataskärmar ikopplade, niiice. 
 Här hade vi tvn förut i sovrummet, på våra byråer.. tavlan som är där bakom ska upp på väggen där över. 
 Vårat gamla databord fick bli tvbänk tills vi köpt en grej så vi sätter upp 32" tvn på väggen,
dock blir det nog inte innan vi flyttar till större så detta får duga. 
 Vindögd och fin.. 
 Skapligt trött efter allt fixande "oooh älsklingens hand.:" 
Morgonmys med Peavey .. 

Inga kommentarer: