måndag, juli 25, 2011

NATT -Inlägg

Hej! Vill bara skriva ifrån mig för jag har sån energi. Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst men ni skulle inte förstå hälften.


Nu på kvällen idag har jag och älsklingen tagit det lugnt, spelar Super Mario bros på Nintendo Wii. Johannes kom precis hit, han har bott här i 2 veckor då han jobbat i Hofors men igår fick han ledigt så han åkte hem till sin flickvän. Men nu är han tillbaka, blir väl sovdags snart då han ska upp om några timmar. I morgon är det lite saker som lär fixas och på kvällen blir det god mat, Joakim har marinerat en fläskytterfilé som han fyllt med paprika, äpple och lök. Och den ska tillagas i morgon och jag ska göra tysk potatissallad som vi ska äta till. Ska också träffa Malin för att posta iväg våra papper till CSN inför skolan. Men vi hörs i morgon, GODNATT!!!

Inga kommentarer: