måndag, juli 11, 2011

2011-07-11

Godkväll! Jag har skrivit några inlägg dom här dagarna men det går inte att uppdatera, men nu funkar det. Struntar i att ladda upp dom och skriver nu istället.

Idag har jag gått igenom alla klädersgarderober, linneskåp m.m Jävlar vilket berg av kläder och 99 % var svarta, drygt. Sen hämtade vi Joakims fina byrå han fått av sin mamma så vi ställde den i hallen, perfekt å lägga plattång, nycklar, mobilladdare m.m , satt även en vit liten trapphylla jag haft i badrummet innan jag skaffade tvättmaskin, den passade in i hallen med lite ljus, tidningar m.m

Mamma och hennes vän var nyss hit och kikade,  planerade min födelsedag som är på Lördag. Nu ska jag chilla i soffan med världens bästa sambo sen sova, ska upp i tid i morgon och baka lite inför Lördag, tänkte ladda upp recepten åt er, blir wienersnittar, chokladsnittar, radiokaka och chokladrutor. Ska även ha en blåbärstårta med lime som ska göras men det får bli dagen innan. 

Här kommer lite bilder, dock jävligt ljusa.. 






2 kommentarer:

P sa...

Det är bra med mig.

Ida sa...

HAHA! stor igenkänningsfaktor på den där enorma klädhögen... jag har en sån i mitt sovrum JÄMT.