fredag, juli 15, 2011

2011-07-15

Hej! Idag har jag och älsklingen städat hela lägenheten, var och handlade och bakade Silviakaka (ljusa kärleksmums). Har även gjort radiokaka, drömmar, syltkakor och sen köpt italienska kakor som Joakim tycker om. Mamma har beställt en Blåbärstårta tills i morgon, vi ska fira mig hos dom för det är större, dock bryr jag mig inte så mycket om att firas, roligt att alla träffas och fikar och så.

Nu ska jag sätta igång med middag, vi har ju Joakims kompis Johannes här några veckor. Ska göra maten som är på bilden under, dock bandspaghetti istället för ris. Det är stekta kycklingbitar, sweet and sour sås, mumsigt att steka rostbröd till, senare ikväll ska jag vara chafför iallafall, blir nog en film att se på också. Fullt upp som vanligt, man ha en bra kväll allesammans! 


1 kommentar:

Ida sa...

Humörsvängningarna borde du ju kunna få hjälp med... vad beror de på? Tänkte på bipolaritet då (http://sv.wikipedia.org/wiki/Bipol%C3%A4r_sjukdom) eftersom jag själv har det... då kan man studsa mellan högt och lågt, lixom.

Lycka till med tabletterna, hoppas de hjälper! Just nu medicinerar jag varken mot adhd eller bipolariteten, jag fick högt blodtryck av tabletterna och sen så tyckte jag inte att de hjälpte riktigt, heller.. men jag kanske tar upp det igen, någon annan gång.

Kramar!