torsdag, juli 14, 2011

2011-07-14

Hej! Det går några dagar mellan inläggen, ska ska ska ska ska försöka bli bättre. Idag har jag ätit mina antideppresiva tabletter i 1 vecka och det funkar bra, ätit en halv tablett hittils och på Fredag ska jag börja äta  en hel tablett, har bara kännt av lite yrsel och sen gäspar jag hela tiden, lite huvudvärk men detta kommer nog gå riktigt bra. Vill må bra tills hösten då jag börjar plugga, ska bli riktigt roligt.

Jocke åkte iväg Tisdag till Onsdag för att ha körlektioner m.m i Söderhamn så Malin sov hos mig då, vi hade riiiiktigt roligt, just like the old days. :) Sen igår kom Joakims kompis Johannes till oss och ska bo hos oss i 17 dagar då han jobbar i Hofors, så det blir roligt för dom två pojkspolingarna att umgås på kvällarna när J kommer från jobbet. 

Nu är jag iallafall hos Malin, ska spendera kvällen , maybe natten här. Vi får se, ska väl göra lite mat snart iallafall. I morgon lär jag traska hem och baka för på Lördag fyller jag 22 år. Hörs nog senare här igen.. 


1 kommentar:

Ida sa...

Skitfin bild på dig... : )
Grattis i förskott!!