fredag, juli 08, 2011

2011-07-08

Godkväll! Idag åkte jag och mamma in till Valbo, fick välja ut presenter till mig själv. Fyller år den 16e. Sen köpte jag smycken, underkläder, linnen åt mig och Joakim. Köpte även förvaringsbox till hallen som man kan ha på  hatthyllan, sänglakan och lite småsaker på Ikea. Sen mötte vi upp älsklingen som kom från Söderhamn så drog vi och åt middag.

Nu är vi hemma och ska väl hämta pappa snart som är ute med jobbarkompisarna, sen hem och se på film och sova. I morgon vet jag inte vad som händer riktigt, ta det lugnt bara. Ätit tabletterna jag börjat med i 4 dagar nu och det går bra hittils. Ser inte fram emot att öka dosen, men det går nog bra.

Nu längtar jag tills det är dags att packa väskan för att bege sig ner mot Stockholm för att umgås med Jenni och Christian, gå på deras bröllop 30 Juli. Min bästa vän ska gifta sig och jag är så glad för hennes skull. Att du lyckas, 2 underbara små flickor och snart är fru till en fin kille. <3

Jenni & Jag 15 år..

1 kommentar:

Jenni sa...

Den där jackan fick jag av Glenn, och han och jag blev ihop Maj 2006. Vi var alltså 17 år då ;)