torsdag, juni 30, 2011

2011-06-30

Hej! Har inte skrivit på ett tag då jag haft fullt upp med annat. Dom senaste dagarna har det varit sol och jättevarmt så då har jag varit utomhus, hjälp mamma och pappa i mormors hus för att flytta ur det, åkt med tusen släp till skroten m.m

Idag jag jag mest tagit det lugnt och legat och solar på studsmattan nere hos föräldrarna med Joakim. Ikväll får vi se vad vi ska göra, sjukt sugen på att gå på bio men i helgen blir det dåligt väder så blir antagligen då.

Nu är det sommar och min sista lediga tid för 22 Augusti börjar jag plugga. KOM IN på skolan jag sökt så är överlycklig. NU ska jag bara njuta av sommaren för sen börjar allvaret på massa olika sätt, gillar det som fan att gå rutiner m.m Och att börja hösten efter en skööönt sommar med min sambo kommer bli underbart. 
Så om det inte blir mycket uppdateringar vet ni varför. För här ska njutas, isglass, stränder, äventyr, sola och bara koppla av och förhoppningsvis vara frisk till hösten. 

Nu ska jag åka och pussa på min älskling, ha det bra så hörs vi när vi hörs!

2007 Bulgarien - Sunny Beach

Inga kommentarer: