söndag, juni 26, 2011

2011-06-26

Ibland blir man bara så less på vissa saker. Känns som allt rasar samman och så känns det nu. Sommaren som egentligen precis har börjat känns som den börjar ta slut snart. Är redan Juli nästa vecka, helt sjukt vad tiden går fort. Jag fyller 22 år om 3 veckor och hur ser hösten ut? Sökt in på skola så väntar svar, riktigt nervös inför det. 

Usch tycker tiden går så fort. Förra sommaren solade jag varenda dag, åt glass och var iväg på saker. NU, denna sommar har jag inte hunnit gjort så mycket alls, men jag är lycklig för jag har världens bästa älskling och alla runt om mig förgyller mina dagar så ska ej klaga. 

Nu ska jag försöka ta nya tag och kämpa mig genom sommaren och mina problem. Har ju börjat tänkt skriva av mig om det som jag pratade om tidigare, undra om det skulle hjälpa? Vi får se hur jag gör. 


Inga kommentarer: