onsdag, juni 08, 2011

8 Juni 2011

Hej! Nu är jag tillbaka efter min bloggtorka, har varit sjuk och är fortfarande sjuk men ska försöka börja uppdatera lite smått här igen. Kommer nog börja skriva om saker jag aldrig tagit upp här förut, vad får ni hålla utkik efter. 

Dom senaste dagarna har varit bra, dock konstigt väder. Först jääättevarmt och sen åska, mulet, sol, mulet, sol, regn, sol m.m Riktigt jobbigt, speciellt när man är förkyld. Varit och sett efter mamma och pappas katter från i Söndags tills igår, så jag och Jocke har bott där nere. Jenni m.familj kom och hälsade på också i Hofors, gud så roligt och få se lilla Nellie och träffa Christian (hennes blivande man) och Nova, sötpruppen. Nu idag har jag varit på intervju på en skola jag ska evt börja i höst på, skoj skoj!

Nu ska jag göra något att äta, karln har slängt i sig 10 korvar så jag får väl ta en hårdmacka. Hörs!













Inga kommentarer: