lördag, juni 11, 2011

TATUERINGAR

Medans min älskling sitter och arbetar på min nya design till bloggen så kör vi lite inlägg medans. 

På era svar här på sidan om vad ni vill läsa här i bloggen är det några som svarat Tatueringar & Piercingar, så nu kör vi. ALLA som vill kan skicka kort på sina tatueringar eller piercingar till min mail Sandylower@hotmail.com därefter kommer jag lägga ut dom här i bloggen och länka till era bloggar. Det låter väl som ett roligt inlägg? Dom som vill kan även skriva om sina tatueringar, vad dom betyder för er, varför ni gjorde just den m.m 

Jag kan börja med min senaste tatuering jag gjorde. 
Hilf Mir Fliegen -
 Det betyder Hjälp mig flyga på tyska. Jag är ju 50% tysk och efter min farmor och farfar gått bort,
så ville jag ha något som symboliserar dom på ett annat sätt än deras namn/datum m.m 
Hilf Mir Fliegen är skriven på foten vilket man går på, så hjälp mig flyga.. Så jag kan träffa dom igen!