lördag, juni 11, 2011

2011-06-11

Hej! Idag är det Lördag, tiden rinner iväg och igår var en vääääldigt bra dag. Jag köpte äntligen mig en svart Iphone 4 och lite tillbehör till den + en laptop, världens finaste Acer 15,6 " som har allt man behöver. Perfekt nu när jag ska börja plugga i höst. Dock vart jag jäääkligt sugen på att skaffa mig en vit Sony laptop för vitt är jäkligt snyggt men fick bli en svart stilren Acer istället. 

Nu idag , vad händer då? Det är snuskigt varmt men molningt. Idag blir vi nog bara hemma här, ska tvätta lite sen blir det nog att se film ikväll. En massa filmer hoppas jag, om vi nu hittar något att se. Blir nog en hel del uppdateringar nu när jag har en bärbar dator, loooove it.. 

Ha en bra Lördag så hörs vi snart igen!

Mina tavlor som hänger över soffan, dock blev kortet taget nerifrån. 

Inga kommentarer: