lördag, juni 18, 2011

I MISS YOU

När kvällarna kommer smygandes och jag är trygg i din famn, då är jag HEL.
Nu när du varit borta 2 nätter och det är 2 nätter kvar känner jag mig inte hel, någonting fattas och vad jag än gör så påminner allt om dig älskling. Kan knappt äta, sova, fixa mig, åka till affären. För allt brukar jag göra med dig, så tomt och ensamt. 

Nu när du är borta förstår jag verkligen hur mycket du betyder för mig, hur mycket plats vi är i varandras liv och hur viktigt det är att vi har varandra för tillsammans du och jag Joakim, då är vi hela. Och dina små söta sms om hur mycket du saknar mig gör inget bättre men jag blir varm och lyckas klara av dom här dagarna för sen, då får vi vara tillsammans hela sommaren du och jag min fina, underbara sambo. 

Du är underbar och du gör mig lycklig, Jag älskar dig! 


Inga kommentarer: