lördag, juni 11, 2011

SOMMARKVÄLLAR

Godkväll! Har blivit en hel del inlägg här i bloggen idag, hoppas ni är nöjda! Får hoppas jag har lika mycket tid dagarna framöver, det är ju som sagt sommar men nu när jag har ny dator och en Iphone blir det nog mycket inlägg, även fast jag är borta. 

Har nyss fått en påse nybakta kanel & vanilj-bullar av mamma och pappa. Så har vi inhandlat Fanta lemon och Jocke ville ha chips. Så nu har vi fikat ute på balkongen och sett solen gå ner mot skogstopparna. Jag ska ta och hänga upp tvätt strax och sen ska vi ta oss en dusch sen blir det film, vi ska se Red riding hood (rödluvan) som jag såg på bio för några veckor sedan med Carro, en film värd att se igen även om man vet hur det slutar. 

Önskar er en trevlig Lördagskväll. 

Jag och min fina och underbara sambo Joakim! 

Inga kommentarer: