torsdag, juni 09, 2011

2011-06-09

Hej! Idag åkte min älskling tidigt i morse för han hade tenta i Gävle på högskolan, så jag vilade tills 10:00. Gick upp och tog det lugnt, satt mig och solade i 1,5 timme så har fått färg på mig. Blir alltid brun direkt, sköööönt.
Sen var jag till Arbetsförmedlingen och fixade det som skulle fixas sen mötte jag upp mamma och pappa sen älsklingen så åkte vi till ankdammen och åt glass, mjukglass såååå gott det är. Låglaktos har dom på Time där nu, riktigt bra.

Nu är vi hemma och har myst sen vi kom hem, nu småstädar vi lite så ska vi göra ansiktsmask av vit choklad, åååh sköönt sen blir det en lång dusch och så ska jag smörja in mig med min nya Escada Taj Sunset bodylotion jag fick av mamma när dom var i Finland då vi var kattvakt. Joakim fick en flaska Italiens rött vin så han ska öppna ikväll. Blir en luuuugn skönt kväll för oss, mys mys..

Någon som har filmtips?

Inga kommentarer: