torsdag, juni 16, 2011

TORSDAG

Hej! Klippte min älskling och packade ihop lite hemma så körde jag han till bussen och sa hejdå, nu har han stuckit till skåne och kommer på Måndag, gud så jag saknar honom. Ensamt ensam ensamt, fan plågeri nästan men det är bra att vara ifrån varandra, dock jobbigt när man sovit ihop i 4 månader varenda dag.

Jag och mamma åkte in till Falun och shoppade loss idag iaf, 3 par skor, leggings, massa tunikor, linnen, t-shirts å klänningar, underkläder och smycken. Köpte ett par skor, t-shirt, skjorta, kallsonger och strumpor och småsaker åt min älskling också. Åååååh vad jag älskar min Joakim, kunde jag hade jag gett han allt han ville ha, min fina prins.

Nu ligger jag i min älsklings säng vi bäddat nere i källaren hos mamma och pappa, peavey ligger brevbid mig och nu ska jag sova. Har internet i morgon så vi hörs då med massa bilder, godnatt

Inga kommentarer: