tisdag, december 28, 2010

SILJA GALAXY

Godkväll! Tänkte bara skriva lite snabbt om kryssningen jag var på Söndag till Måndag. Åkte med Silja galaxy, inte åkt den båten före och den var riktigt fin. Hade jätteroligt, var ett gäng japaner som ville ta kort på oss med dom för dom tyckte vi var så "coola" enligt dom, haha.. Sen vart jag jagad runt hela båten efter club Z hade stängt för den var en kille som ville ha med mig till hytten, så vi sprang över hela båten fulla och jag var skiträdd, till slut kom vi in på ett förbjudet område där vi kom i trappor som ledde till bildäck. Så jävla störd natt, men ROLIG som fasiken! Dock ångrar man några saker som hände, har t ex bitmärken på tutten så är helt blå, ramlade 2 gånger hårt m.m 

Idag har jag sovit ut och mår värre idag än igår morse då jag borde varit jäkligt bakis, men fortsatt ju när jag vaknade att dricka lite så var väl därför allt slog till idag. Har lyckats packa upp idag, kopplat in min nya dvd och nyss kopplade jag datorn bort vid tvn, då märker jag att HDMI kabeln har en annan grej som ska in i datorn som inte passar, rövsug. Lär köpa en kabel som passar till min den här datorn! Nu ska jag göra något att äta innan jag spyr upp min lever, sen bara ligga i soffan hela kvällen. 

Det kommer mer kort från kryssningen när jag laddat in från mobilen, tog inte med mig digitalkamerna på kvällen ut och tur var väl det så därför blev  det inte mycket kort alls.. Men några från mobilen har jag!

Mickes rumpa och Max i vår hytt. Sen tog jag ett kort på Birka Paradise som jag såg från vår hytt 10:00 när båten stannade till i Mariehamn.. 

Inga kommentarer: