lördag, december 04, 2010

2010-12-04

Godmorgon! Jag lovade er recept och bilder på hur lägenheten ser ut med julsaker men har varken haft tid att ta nå kort och laddat in eller bakat. Fast slängde ihop en Nougatkaka idag som recept kommer upp på senare idag.

Jag har inte lagt mig än för att sova ens, har ju blivit en ungkarl nu men lär försöka vända tillbaka på dygnen igen. Idag har jag iallafall umgåtts med min kusin Annso, vi har kollat på idol och sen tvingade hon i mig kräfstjärtar i chili och aioli, det finns video på det. Fyfan inte nog med att min tunga sprack för det var så starkt utan sen ringde någon random snubbe också och skulle snacka massa.. Kanske ska ladda upp den på youtube och lägga upp här så ni får se.. Går att tänkas på..


Nu ska jag ge Alice mat, diska och börja sminka mig lite smått. Ska åka iväg och julhandla om några timmar med några kompisar. Ska köpa julklappar och saker åt mig själv.. Så ingen ide att lägga sig nu för då vaknar jag aldrig om typ 3 timmar. Ha en bra dag alla, så kommer recept upp senare under dagen..


Inga kommentarer: