söndag, december 12, 2010

2010-12-12

Godkväll! Efter att ha lagt sig efter 8 i morse så kom jag upp 11:00. Fixade mig och sen drog jag, GusstN och Micke till Horndal där vi träffade Sabina och hennes lilla dotter, även hennes mor och far. Gud så härligt att prata gamla minnen, guld värt. Jag gav julklapp till Nellie, en söt Hello Kitty pyjamas. Vi åkte och tände ljus hos älskade Simone också, känns fortfarande overkligt och kan inte förstå hur Sabina och familjen klarar av det som hänt, helt oförklarlig känsla. :( 

Väl hemma nu har jag diskat och ätit och nu sitter jag på Skype med Malin, Micke, Jimmy och Jocke och snackar. Ska spela lite gitarr nu men tänkte visa er lite bilder först på Alice, min lilla älskling sen mina nya innetofflor, skööööna oh ja! 

Ha en bra Söndagskväll!


Inga kommentarer: