onsdag, december 22, 2010

JULSTÄDAT

Godkväll! Alice är hos mamma och pappa och jag har städat hela lägenheten, tvättat massa och nu ska jag kleta på mig ansiktsmask och färga håret, har världens utväxt. Sen lär jag packa inför kryssningen också så jag har det klart. Kan säga att nu börjar det kännas att det är jul snart, men konstigt när man inte bor hemma och myser framför tvn varje kväll med föräldrarna, katterna och tända ljus. I morgon ska jag julhandla det sista och det är till mig själv, kamerafodral, smink och några tröjor så i morgon blir det fullt upp från 08:00 till läggdags för på kvällen är det uppesittakväll hos föräldrarna med glögg mys och bingolotto sen julafton på Fredag kommer firas med syskonen och julmat hos föräldrarna. Kommer bli riktigt mysiga dagar nu framför. 

Nu hänga sista tvätten som är klar sen hemmaspa för mig själv. Ha en bra Onsdagkväll..



Inga kommentarer: