torsdag, december 16, 2010

2010-12-16

Godmorgon folket! Idag är det 5 månader sedan jag fyllde 21 år, Ointressant jag vet men man lär ju börja med något här i inlägget, haha. 

Blev ingen uppdatering igår men inte så mycket hände, var hemma hela dagen och mådde illa och har suttit vaken nu hela natten. En kompis ringde och ville ha skjuts till jobbet nyss för bilen startade inte så var bara traska ut och börja sopa/skrapa av bilen då det kommit snö under natten, man ställer såklart upp till kompisar även om det inte var så lockande att gå ut i kylan + att man är dötrött. Men men det gjorde inte så mycket då det uppskattades av kompisen. 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror det blir att laga frukost nu och lägga mig framför tvn med massa tända ljus, men kan inte ha tända ljus ifall att jag somnar till i soffan och Alice springer på bordet. Så blir nog frukost, TV sen småsova i soffan. Lär tvätta en maskin idag och duscha och ikväll ska jag, Malin och Micke ut och äta eventuellt, mysigt! 


Ha en bra dag nu gott folk där ute i vinterkylan!

Inga kommentarer: