söndag, december 26, 2010

2010/12/26

Godmorgon! Igår var jag i Valbo två vändor och handlade, köpte en till TV och småsaker. Sen färgade jag Malin´s hår och klippte henne, vart riktigt snyggt. Hade fullt upp från 7 på morgonen till 2 på natten och jag hade inte sovit något alls då under natten heller så det är ett under att jag orkade med allting igår.

Nu är jag iallafall vaken och ska hoppa in i duschen, fixa mig, packa det sista och ladda in musik i mobilen. Det snöar massa ute och jag ska sitta på en buss i över 3 timmar till Stockholm för idag åker jag, Malin, Micke och Jimmy till Finland på kryssning, kommer bli så jäkla roligt. Självklart har jag laddat min nya digitalkamera som kommer proppas full med bilder som ni får på Tisdagkväll.

HA DET SUPERBRA NU, för det ska jag ha!



Inga kommentarer: