fredag, december 31, 2010

GOTT NYTT ÅR

Hej! Jag tänker inte göra som dom flesta andra skriver i bloggarna om vad som hänt under det gångna året eller skriva ut några nyårslöften man inte kan hålla ändå. Det känns inte som det är nyårsafton idag då jag är på en helt annan plats än vart jag vill vara, ingenting är planerat för kvällen förutom att jag sätter spritflaskan i skåpet och är nykter för att köra folk istället, ska även äta nyårsmiddag hos föräldrarna så är lika bra att leta på några kläder och fixa sig snart. Denna dag blev mer nerstämd än livlig då jag vet människor som saknar andra människor som lämnat oss detta år, folk som sitter hemma och gråter av saknad på denna dag som dom skulle delat med sin familj som någon saknas i. Livet är inte rättvist och jag tänker ta vara på all tid jag får med mina nära och kära nu, det kan jag iallafall ha som nyårslöfte.

Jag hoppas ni alla kommer ha en rolig nyårsafton och ta det lugnt med både alkohol och raketer. Som ni vet tycker jag inte om smällare och raketer för tänk ALLA dom pengarna man skjuter upp i luften, gud vad mycket dom kunde hjälpt både uteliggare, fattiga människor eller gått till forskning för medicin m.m 

GOTT NYTT ÅR SVERIGE!






Inga kommentarer: