fredag, december 17, 2010

2010-12-17

Godmorgon! Idag är det Fredag och 1 vecka kvar till julafton. När jag tänker efter är det ingenting jag egentligen behöver fixa tills dess då syskon och föräldrarna fått julklapparna redan jag köpt då jag ansåg att det inte behövde vänta med dom då det är i behov av det. Vet att jag lär köpa 2 linnen, mascara och nya nässmycken innan jag ska på kryssning så det lär jag inhandla nästa vecka om pengarna kommer då. Pengarna brukar komma 27e men man tycker att dom borde komma före jul nu? Någon som vet när försäkringskassan betalar ut nu under December månad (JUL)? 

Nu har jag slängt i en tvätt i maskinen, bytt dukar och handdukar, ska riva ut och byta sänglakan nu sen dammtorka, dammsuga och torka golven. Lär också ta bort allt glitter från julgranen för Alice har klättrat i den så allt hänger hit och dit och ser förjävlig, då menar jag riktigt förjävligt ut. Klockan 10:00 ska jag iväg på möte också, sen ska jag träffa Malin för lunch och sen hem och sova för det har jag inte gjort än. Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle helst vilja spendera det i Gävle hos den sötaste i världen men tyvär så går det ej idag. Vi får helt enkelt se vad denna Fredag har att erbjuda. Det snöar också, det ska bli snö heeeela helgen :(
  
 
Följ med mig hand i hand på min väg mot framtiden..

1 kommentar:

Caroline sa...

Oh, virus. It's sucks!
; älskar dig också, <3