måndag, december 06, 2010

2010-12-06

Hej! Idag har jag varit med Annso i Sandviken, varit på alla affärer och kikat runt. Det jag köpte var 2 äggkoppar som ser ut som kossor, julklappar till mina älsklings småtjejer Nellie och Nova. Sen köpte jag en tjocktröja åt mig själv, ett par grå spända jeans, t-shirt och julklapp till mamma sen massa småsaker. Var och träffade Tobbe vid hans skola också, skulle hämta korvar han sålt åt han som jag ska leverera i Hofors åt honom. 

Kom hem för 1 timme sedan, så ska slå in lite paket. Höra av mig till lite folk för att se hur allt ser ut under jultid. Lika bra att börja planera lite nu så det inte blir stressigt sen. Lär åka ner till mamma och pappa en sväng också, lämna julklappar som är till syskonen då alla kommer dit och firar jul så jag har det klart. Ikväll ska jag färga håret också, har en jävulsk utväxt så blir att färga det svart sen bleka det andra om några dagar, måste va snygg inför jul, kryssning och nyår ..
Bilder på mina kläder kommer upp senare, har tagit kort men lär ladda in dom när jag kommer hem!




Inga kommentarer: