lördag, december 04, 2010

I LOVE SHOPPING

Godkväll! Nu först kom jag hem, har inte sovit ett blund inatt och varit och shoppat hela dagen. Willys, Dollarstore blev det i Sandviken sen vidare till Valbo där jag köpte en Digitalkamera med 14,2 megapixel och en DVD. Sen köpte jag 2 par skor, ett par jättemysiga fluffiga svarta man har inne sen ett par svarta Uggs, mina beiga är helt söndergådda. Köpte 3 par långa linnen (2 svarta & 1 vitt), svart mötte och en svart kofta. Allt detta är av tidiga julklappspengar.. 

Var hem till mamma och pappa en vända på vägen hem, lämnade lite saker och sen skjutsade jag hem kusin min som var med idag. Nu ska jag värma på soppa sen invänta svar av folk vad som händer ikväll. Är inte ett dugg trött fast jag inte sovit något inatt som var, är Lördag så vill göra nå roligt men vi får väl se.. alla är så trökiga. 

Igår sjöng Jay Elvis Presley´s låt In The Ghetto på Idol, älskar den låten!

Inga kommentarer: