söndag, januari 03, 2016

Hello 2016 - I hope you gonna be a good year..

Hej Januari och alla där ute, jag hoppas ni hade en bra nyårsafton och att dom första dagarna in på det nya året inte bestått av bakfylla, snökaos eller sjukdomar. Själv spenderade jag nyår med god middag och efterrätt hos mina föräldrar för att sedan spela bingolotto då jag vann en ny lott på uppesittarkvällen. Efter det var slut och vi ätit lite ost, kex och räkor begav jag mig till Malin där vi spelade lite spel och skålade in det nya året med hennes pojkvän. Sen drog vi ut och åkte lite bil bara runt hemma i byn. Var väldigt lugnt och skönt nyårsfirande, min kompis Jenni fick även en son den dagen så grattis ännu en gång fina du om du läser detta.

Igår fredag spenderade jag dagen sovandes hos mina föräldrar för jag mådde inte så bra psykiskt men kvällen bestod av spelkväll med Malin, sen var vi ute och åkte lite också och idag har jag inte gjort så mycket, såg nyaste Beck filmen som heter Gundvald som hade världspremiär igår, den var riktigt bra. Sen har jag och Malin gjort langos till middag och spelat skipbo hela kvällen med Anders som kom över och höll oss sällskap.

Nu blir det sova några timmar och hoppas på att vakna upp pigg och må bra så blir det slapp-söndag som det ser ut nu, har en del att tvätta och fixa med här hemma inför kommande vecka. Kommer en del roliga inlägg i veckan så håll utkik.
Bild ifrån nyårsafton. God mat, frozen cheescake med passionsfrukts överdrag jag gjorde.
Min nya dator och dataskärm kom förra veckan också, så glad. Och jag och Malin
älskar att ta fula kort med roliga appar.

Inga kommentarer: