söndag, januari 24, 2016

SANDRA TESTAR - Danimer liquid lip gloss

Tidigare i veckan fick jag hem tre stycken matta liquid lip gloss ifrån märket Danimer. Denna heter long lasting och det kan jag säga att det stämmer till 100%. Det är nästan omöjligt att få bort. 

Ena färgen nr 31 är en riktigt rosa färg 0ch det passar jag inte i riktigt men riktigt fin rosa färg iallafall. Den andra är nr 34 och den är röd-rosa , lite mer min färg och den sista nr 33 är en rödbrun färg.

Dom var lätt att applicera på läpparna men fy, jag visar den rödbruna färgen till höger på bilden när jag gnuggat med sminkbortagning och vanlig tvål, det kletar ut sig rejält och sätter sig överallt. Fått gnussa så mycket så mina läppar nästan gick sönder. Detta sitter FÖR hårt, dom andra två färgerna var lättare att få bort då dom är ljusare så jag skulle aldrig köpa i någon ännu mörkare färg, då får man gå som på bilden nedanför. Men vill man ha något som sitter en hel dag/kväll så är dessa perfekt.



Inga kommentarer: