onsdag, januari 13, 2016

LET HAPPNIESS BE YOUR LIFESTYLE..

Förutom att jag bakade en plåt morotskaka och en plåt nougatkaka till mina föräldrar åkte jag ner till dom idag och gjorde en smörgåstårta vi ska äta nu ikväll. Vart nöjd för att vara den andra smörgåstårtan jag gjort. Innehållet är smaskigt och jag gjorde med krossade ostbågar runt kanterna, hört att det är gott och populärt att göra med så tänkte testa. Massa goda röror i och ägg och räkor, ost, skink och salami rullar och grönt. Hoppas den kommer smaka lika gott som god den ser ut. 

Annars idag har jag ringt runt lite samtal, svarat och skickat iväg mail och haft en bra dag. Somnade i tid igår vilket var riktigt skönt, vaknade i skaplig tid idag också så nu kommer man kunna somna ikväll. Det är svårt när man är arbetslös och det är näst in till konstant mörkt under vinterhalvåret här där jag bor att sova på nätterna och se dagsljus men det ska bli en ändring på det, rutiner är viktigt för att man ska må bra.

Förhoppningsvis kommer det komma några sminkinlägg i veckan för jag väntar på att få hem ett paket så hoppas på det, ni får hålla utkik.




Berätta gärna vad ni har för favoritsmörgåstårta, fyllning m.m

Inga kommentarer: