torsdag, januari 07, 2016

NEW IN

Ville piffa upp min hall lite så vart en ny skohylla med "bänk" och en byrå. Vart som en hel ny hall här hemma och jag blev supernöjd. Köpte till och med en riktig blomma till byrån för dit kommer nog inte katterna upp, har plast i resten av lägenheten då dom äter upp plasten till och med ibland. Hittade även batteridrivna ljus till min stora kandilabel så nu kan jag ha den "tänd".

Idag har jag spenderat dagen på hälsocentralen. Först hos tandläkaren där jag fick en akut tid för jag kunde knappt stänga munnen igår och inatt och det visade sig att jag hade inflammation i rötterna, fick frågan att ta bort tanden eller borra hål i den och ta bort rötterna. Och eftersom det är 4e tanden på nedre käken framifrån så vill man ej ha en glugg så det blev några sprutor bedövning och rensning. Inte nog med det har jag vrickat långfingret och fått en blödning i det så är uppsvälld och helt blått, hoppas man snart kan använda den igen.

Resten av denna kväll blir det lugnt, äta mat, ta en lång varm dusch och se film. Hoppas ni alla har det bra där ute i vinterkylan, det är minus 20 grader där jag bor. 



Inga kommentarer: