torsdag, januari 14, 2016

Guess what I do?!

Hej! Hoppas ni alla mår bra där ute i snöyran, idag mår jag helt okej fast jag är mer förkyld än annars och har hostat hela morgonen men nu är det bättre. Idag har jag plockat och donat här hemma och nu ska jag snart hoppa in och ta en lååång varm dusch. Hur är ni, bara för att ni bor i lägenhet, duschar ni extra länge då bara för det är gratis vatten? Förstå hur mycket vatten man gör av med när man duschar och annars också, det skulle kunna hjälpa så många i fattiga länder men det är ju inte så det funkar även om man önskar man kunde skicka ner vatten dit.

Iallafall, jag ville bara kika in en snabbis på bloggen för att berätta en sak för er. Jag har nämligen börjat skrivit en bok. Jag har sagt till mig själv att innan 2016 är slut ska den vara tryckt och klar. Jag är så taggad och direkt när jag känner att jag har inspiration då skriver jag, har sååå mycket redan i huvudet jag bara skulle vilja att när jag tänker den så skulle det skrivas ner i text men eftersom det inte funkar så är det bara skriva när man finner tid och känner fört. Vad den kommer handla om är saker jag varit med om, platser jag besökt och sen fantasi eller vad man kan kalla det för.

Detta kommer bli grymt spännande och jag ser fram emot när den är klar, det som är synd är bara att jag blir aldrig nöjd, känns hela tiden som att jag kan göra ännu bättre så jag lär ibland sätta stopp för mig själv att nu får det faktiskt duga som det är. Men det ska bli roligt detta! 



Inga kommentarer: