fredag, januari 29, 2016

YOUTUBE-tips - Lisa Lobotomy

Jag måste bara tipsa er Youtube-lovers om denna underbara och fina tjej vid namn Lisa Lobotomy som driver en jättebra skönhetskanal, har Testar-tisdag då hon testar nya produkter och ger en recension på produkten, sminkvideos, haul´s , vloggar och mycket mer.

Hon är så naturlig och det är skönt att lyssna på hennes röst till videosarna, jag vet att många på Youtube har konstiga dialekter, dom pratar och beter sig på ett visst sätt men Lisa är en av mina favoriter rakt av kan jag säga. Nu tycker jag att ni alla ska in och kika på hennes kanal här : Lisa Lobotomy och självklart följa henne också.


Här är några videos ifrån hennes kanal som jag gillar mycket.






1 kommentar:

Lisa Lobotomy sa...

Men så glad jag blir! Tack tack tack! :D