onsdag, augusti 05, 2015

Hårvårdsrutin

Det jag jag använder i mitt hår är Dove's shampoo och balsam med olja i. Förut använde jag olja i håret när det var blött efter duschen men med detta shampoo och balsam behöver jag inte det varje gång utan använder olja i topparna i håret en gång i veckan. Dessa kostar mellan 18-28 kr och finns i dom flesta butikerna. 

Efter jag har duschat tar jag en klick Loreal Paris Hot and smooth cream och drar i hela håret innan jag blåser och plattar det. Då jag har lockigt hår passar detta mig perfekt, kan inte leva utan denna produkt. Håret blir silkeslent och håller sig rakt tills man ska duscha nästa gång (så länge man inte kommer i kontakt med vatten/fukt). Denna produkt kan jag rekommendera om man vill slippa  frissigt hår och få det lent och mjukt. Kostar ca 65 kr

Om ni har frågor är det bara kommentera. 

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: