fredag, augusti 21, 2015

LOVE WHAT YOU DO AND OTHERS WILL LOVE YOU FOR IT..

I veckan har det varit underbart väder, sol varje dag så har umgåtts med Malin, vi harsprungit i Valbo och vart lite småshopping , två läppstift jag kommer visa i ett inlägg framöver. Var på bilbingo i Onsdags också, ingen vinst för mig i vanlig ordning och igår åt vi räkmackor sen åkte jag, Malin, hennes Björn och Gusstn och träffade Mattias i Sandviken där vi spelade massa kort och myste ute med tända ljus in på natten.

Idag har jag städat och bakat ananaspaj och gjort tacos så bjöd jag hit Malin och GusstN för middag och efterätt, vart en del kortspel på balkongen i kvällssolen också. Nu ska vi dra ut en vända, får se vad vi hittar på men något skoj blir det alltid, iallafall när jag får bestämma... som jag alltid gör också, jag är tjejen med ideér.

Hoppas ni haft en bra vecka med massa sol, håll utkik för i morgon kommer sminkinlägg, skor m.m





Inga kommentarer: