tisdag, augusti 18, 2015

You ask and I answar

Vem gillar du mest i bloggvärlden/youtube/online?
Om man tänker på någon youtuber älskar jag Antonia (Anty) och sen Therese Lindgren och Sabina Desiré.

Saknar du ditt blonda hår?
Ibland saknar jag det men jag passar i brunt också plus att nu slipper allt hår gå av då blekningen tog död på mitt hår och det var så slitet.

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Förhoppningsvis har jag barn, helst två stycken och bor i ett hus så mina tre katter kan springa ute och jag kan hålla på och plantera blommor på min egna gård. Vill ha ett fast jobb jag trivs med, förhoppningsvis vart ute och rest en del. Men huvudsaken är att man är frisk och mår bra.

Kan du skriva om dina panikångestattacker?
Jag har skrivit ett långt inlägg för 2 år sedan men jag ska skriva om det så fort jag orkar, det tar lite på psyket att gå in och börja tänka på det, jobbigt att bara använda ordet panikångest.




Inga kommentarer: