söndag, augusti 30, 2015

The weekend..

Godkväll där ute i mörkret. Det känns verkligen att det börjar bli höst då det är blåsigt varje dag men solen har skinit underbart i helgen vilket var bra för igår var jag och Malin inne på crusing i Gävle, såg en del bilar men det var roligt att bara hänga någonstans än hemma på balkongen. Fick träffa min gubbe också en vända.

I Fredags hände det inte så mycket. Jag, Malin och GusstN var i Sandviken och gick runt lite, såg norrsken vilket var riktigt vackert och jag ska någon gång i mitt liv åka långt upp i norr och se riktigt norrsken, det är helt magiskt.

Idag har jag städat, röjt hela sovrummet och städat igenom resten av lägenheten och nu har jag nyss tagit en lång skön dusch och tänkte se lite på kristallgalan på tvn sen lägga mig. I morgon är det en ny vecka och en massa nya möjligheter. Hoppas ni haft en fin helg.

I veckan kommer det Glossybox- inlägg, recept m.m


Inga kommentarer: