fredag, augusti 14, 2015

YOU MIGHT NOT WANT CHANGE, BUT SOMETIMES YOU NEED IT..

Dom senaste dagarna har det vart ganska dystert eftersom vår älskade katt blivit avlivad och det blir sån stor skillnad då man levt med honom så länge man minns och nu är han borta, dock har jag ej bott hemma hos mina föräldrar på 6 år men dom berättar att dom gör saker som om brukade göra för honom och sedan kommer dom på att han inte finns kvar hos dom.

Annars så har jag vart ute på en massa äventyr denna vecka, har umgåtts med Malin, GusstN, Mattias och i förrgår var jag och firade min systerdotter hos syrran med familj i Gävle, lilla Agnes blev 1 år i helgen och då kunde jag ej komma så var dit och umgicks på eftermmiddagen, på kvällen vart det bilbingo sen var jag, Malin och Mattias i Forsbacka på kvällen och kollade på stjärnhimlen, det föll en massa stjärnor, eller ja det är väl inte stjärnor som faller utan nå annat men man säger ju stjärnfall.

Igår vart det bänkmys med tända ljus och massa kortspel med Malin och Mattias i Sandviken, men det börjar bli ruggigt kallt ute på kvällarna nu. Konstigt med tanke på att det är riktigt supervärme ute på dagarna nu. Värmen kom till slut, bättre sent än aldrig.

Och ja, jag har fått glasögon så nu slipper jag ha ont i tinningen när jag kör bil, läser, ser på tv m.m , är brytningsfel på vänsteröga så är inge nå större synfel. Kommer ta ett tag innan man vänjer sig med dessa men är grymt nöjd över mitt val av bågarna. 


Inga kommentarer: