lördag, december 17, 2011

I LOVE YOU

Jag älskar dig mer än något annat i hela världen Joakim Bergström. Du är mitt allt och jag kommer alltid hålla fast i dig, i allt vi lovat varandra om framtiden. Vår framtid som vi ska klara av tillsammans, jag ser en framtid med dig, i morgon, om 1 år, om 10 år, om 40 år. Alla våra planer vi gjort tillsammans står i ytterdörren och bara väntar på att vi ska ta vårat steg ut, ut i vår framtid. 

Jag älskar allt med dig, dina ögon, dina läppar, dina fina händer , ditt hår och hur du ler, hur du ser på mig och när du går, när du kramar och håller om mig, när du ser mig i ögonen och säger att jag har dom vackraste gröna ögonen du sett, när du ler när du kommer mot bilen när jag hämtar dig på jobbet, när du ligger i soffan med katterna på ditt bröst och säger att dom är våra minsta små barn som betyder allt för dig. 

Jag älskar dig, för den du är. 


Vår kärlek är oslagbar, det är något varken du eller jag känt förren vi träffade varandra!
Föralltid är du och jag.. 

Inga kommentarer: